Blogger Backgrounds
inikisahkauakudiamerekadansemuadikelilingkuastoryyouandIheshetheythemandpeopleIlove

Tuesday, May 10, 2011

Alhamdulillah habis sudah...


Alhamdulillah.. insyaALLAH bakal bergraduate september ini..
kunntkannya wahai bln september.. 2011
wearing the robe and the hat offcourse walaupon dah tergelincir dari 1st class kan...




Alhamdulillah again walaupun present can be much more better I think.. tapi bla darah gemuruh nek ke kepala.. all gone..
Alhadulillah nak edit report psm pon x bnyak cume numbering je and tukar sekali untuk chapter 5 to chapter 1.
Allhamdulillah hari ini berjalan dengan bek..
Alhamdulillah hari ini aku masih lagi bernafas
sebab semalam gara2 x blh tdo sbb risaukan PSM ni trus terfikir wat pe la nk takot sgt.. cube pk kalo ko tdo malm ni trus x dpt bagn esok pagi cm ne.. x de dah PSM sume ni. Sume nye akan jadi kenangan je nanti.. kenangan students SSM yang x sempat menghabiskan degree pertama dalam hayat die..

feel so grateful... to ALLAH, Thank you ALLAH still give me the chance to feel dis kind of feel ..
I can't describe it how do I feel. ad bunga sakura kembang dalam hati,burung yang comel2 tgh ad kat depan mcm tgh tunjuk jalan yang btul..rama rama terbang seolah-olah mengiringi setiap lnagkahku...hehehe...




tadi sebenarnya prof x berapa nk puas hati ngan jawapan aku.. tapi nasib la ad Dr.Ong. my beloved supervisor. dengan suara ayah Dr. ckap Operator la. sbb kte x ckp mse nk bace satu persatu balik cara del Operator tu..kan. Dr. Sarahaida pon ckap jawapan mstilah sme dah method sme.. aku pon x tau nk ckp pe.. tapi Alhamdulillah again dengan ad Dr. Ong aku dpt menyiapkan thesis ini dengan jayanya.
rasa macam bersyukur sgt2 ...x sia2 lah pergi menapak ke bilik Dr mse mule2 dlu kne cari supervisor. x sia2 juga aku penat menyiapkan PSM ni walaupon bermcm2 dugaan. akhirnya.. nk ke x ea approach Dr tuk tulis paper.. tapi aku pon dh mls nk pk ni..
hehehe.. pape pon aku hepi ini hari
.....:) Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment