Blogger Backgrounds
inikisahkauakudiamerekadansemuadikelilingkuastoryyouandIheshetheythemandpeopleIlove

Monday, December 10, 2012

Perjalanan Ini

Perjalanan mencari cinta,

Perjalanan yang  berliku mencari hakikat diri sendiri,

Perjalanan yang bermula untuk mengenal diri sendiri,

Perjalanan yang menuntun aku mengenal kepada Pencipta,

Terlalu leka dengan cinta dunia,

Sampai terkadang lupa pada CINTANYA yang pasti,

Terlau mengejar Cinta dunia,

Sampai jauhnya tidak kurasa lagi,


Biar hati ini terpaut,

Tapi hakikat cinta yang hakiki yang mesti diutamakan.


Buat dia,

Jika wanita cantik yang dicari,ia bukan saya,

Jika wanita solehah yang dicari,ia bukan saya,

Jika wanita ayu yang dicari,ia bukan saya,

Jika wanita kaya yang yang dicari,ia bukan juga saya,

Jika wanita warak yang dicari,ia bukan saya,

Tapi,

Jika wanita yang ingin dibimbing..

ia adalah saya..

Bimbing dan berilah ilmu agama pada saya :')





p/s: Kemmy pinjam gambar sebab gambar ni cun ....








No comments:

Post a Comment