Blogger Backgrounds
inikisahkauakudiamerekadansemuadikelilingkuastoryyouandIheshetheythemandpeopleIlove

Friday, January 8, 2010

aku sudah jatuh cinta...


sudah lama mencari
tapi tak kutemui
rasa yang selalu
ada dihati
ada di hati
tapi yang aku temui
jalan cerita cinta
sekian lama mencari
cinta....
dulu cinta tiada lagi
dan aku masih mencari-cari
kerna hatiku sanggup menunggu
cinta darimu
cinta darimu
owh...

memang benar aku sudah jatuh cinta
memang benar aku hampir jadi resah
bila cinta darimu hadir
bagai lena dari mimpi
bagai terasa
bagai terasa
dulu cinta tiada lagi
dan aku masih mencari-cari
kerna hatiku sanggup menunggu
cinta darimu
cinta darimu
owh
memang benar aku sudah jatuh cinta
memang benar aku hampir jadi resah
bila cinta darimu hadir
bagai lena dari mimpi
bagai terasa
bagai terasa
owh
memang benar aku sudah jatuh cinta
memang benar kata hatiku padaku
tapi aku tak kuasa
mengatakan padamu
rasa cintaku
rasa cintaku
ku akui selamanya
memang benar aku sudah jatuh cinta
memang benar kata hatiku padaku
tapi aku tak kuasa
mengatakan padamu
rasa cintaku
rasa cintaku
ku akui selamanya....





No comments:

Post a Comment